Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Πείραμα αδυνατιστικής βοήθειας Νο 985465315672315

Λοιπόν αυτό δεν το είχα δοκιμάσει, μου το πρότεινε μια φίλη που ήθελε να χάσει τα 5 κιλά που της έμειναν από την εγκυμοσύνη και σ εκείνη είχε αποτέλεσμα.
Μέθοδος αντικατάστασης δύο γευμάτων με κάποιας μορφής milk shake που και καλά σου δίνει όλες τις ουσίες που χρειάζεσαι, σου προκαλεί αίσθημα πληρότητας και σου επιτρέπει ένα γεύμα ότι τραβάει η όρεξή σου σε μερίδα εστιατορίου (μια κατσαρόλα καρμπονάρα δεν είναι μερίδα εστιατορίου το διευκρίνισα αυτό)

Επίσης, μισή ωρα πριν το φαγητό και δέκα λεπτά πριν το ρόφημα, δύο ταμπλέτες φυτικών ινών με ένα ποτήρι νερό (το σύνολο 6 ταμπλέτες τη μέρα) που φουσκώνουν στο στομάχι και κόβουν την πείνα.

Επιπλέον, 1,5 λίτρο από ένα ρόφημα που μοιάζει με τσάι αλλά τσάι δεν το λές που πρέπει να το πιεις κατά τη διάρκεια της μέρας.

Το μόνο σίγουρο ότι με τόσα υγρά και τόσες φυτικές ίνες, θα πρέπει να μεταφέρω το λαπτοπ στην τουαλέτα που θα γίνει το νέο αγαπημένο μου δωμάτιο.

Εμένα μου έταξαν min 4 κιλά το μήνα μπορεί και 5 αν είμαι καλό και τυπικό κορίτσι που άλλωστε φημίζομαι γι αυτό. Με το πρόγραμμα αυτό και με μια μερίδα φαγητό της αρεσκείας μου περίπου όμως στις 300-400 θερμίδες, συνολικά θα παίρνω 1400 θερμίδες τη μέρα
Αυτό που με έκανε να του δώσω μια ευκαιρία, είναι ότι δεν δεσμεύεσαι για περισσότερο από 1 μήνα κάθε φορά, οπότε αν δεν μείνω ευχαριστημένη τον πρώτο μήνα μπορώ να διακόψω

Αν το πρόγραμμα αυτό το έχει ακολουθήσει κάποια θα με ενδιέφερε η άποψή της.

Άντε να δούμε τι άλλο θα κάνω στο όνομα του size 12..

5 σχόλια:

  1. Μακριά. Αν δεν μάθεις να τρως λιγότερο και να έχεις μια ελαφρά αίσθηση πείνας μόλις σηκώνεσαι από το τραπέζι, δε θα είσαι ποτέ αδύνατη. Αυτά τα κομπογιανννίτικα ίσως σε βοηθήσουν να χάσεις κάποια κιλά, αλλά τι θα γίνει μόλις τελειώσει ο μήνας? Θα ξαναφουσκώσεις.
    Και καλό θα ήταν να σημειώνεις γιατί τρως. Θα δεις ότι τις μισές φορές τρως για ψυχολογική κάλυψη. Comfort food. Αν καταφέρεις να ξεπεράσεις αυτό θα τα πας μια χαρά.
    Φιλιά και καλημέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το συγκεκριμένο το δοκίμασα κι εγώ, καθώς ανήκω στις τάξεις των χοντρούληδων. Ωστόσο, το πρώτο κιόλας ρόφημα δημιούργησε φοβερό πόνο στο στομάχι μου το οποίο δεν με έχει ενοχλήει ποτέ και κατά τα άλλα λιανίζει ακόμα και πέτρες . Δύο είναι μόνο δυστυχώς οι τρόποι να απαλλαγούμε από τα περιττά μάς κιλάκια: 1) Να κόψουμε το φαγητό. 2) Να αποδεχτούμε την εικόνα μας.
    Τα έχω δοκιμάσει και τα δυο κατά καιρούς, όταν όμως αλλάζουν οι εποχές και πρέπει να επιδοθώ στη χειρότερη για μένα διαδικασία , το shopping therapy δηλαδή, απογοητεύομαι και φτάνω στο σημείο να χρειάζομαι phyco-therapy!! Τότε δοκιμάζω ακραίες λύσεις σαν αυτή που αναφέρεις και μετά από λίγες μέρες κλαίω από τη μια για τα χρήματα που ξόδεψα κι από την άλλη γιατί φάνηκα αφελής και ευκολόπιστη.

    Αφού λοιπόν αυτά δε βοηθάνε, ας συνεχίσουμε τρώγοντας τα πάντα σε μικρότερες ποσότητες, ίσως αυτό κάπως μας βοηθήσει.

    Χαιρετίσματα και καλό κουράγιο στους χοντρούληδες όλου του κόσμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά σε βλέπω τρίτη πτέρυγα δεξιά στα δωμάτια της εντατικής χαχα!Τέτοιου είδους "δίαιτες" καταστρέφουν τον μεταβολισμό και στη συνέχεια καις ακόμη πιο δύσκολα.Λίγο απ' όλα και με μέτρο αλλά κυρίως γυμναστική.Θα δείς θαύματα στο σώμα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να πας να σου μαγειρεύει η Νεφέλω, και θα δεις τα κιλά να φεύγουν από την πισωπόρτα!

    Άκου να δεις. Το φαΐ είναι απόλαυση. Τι να μου κάνει το μιλκσέικ και οι ταμπλέτες με φυτικές ίνες? Εγώ θέλω το κρεατάκι μου, τη σαλτσούλα μου, τις πατατούλες μου, τη σαλατούλα μου, τη φέτα μου, να βλέπω και κανα εργάκι, εκτός και αν έχω παρέα, και να γουστάρω. Αυτά άμα μπορώ να τα τρώω αλλά με μέτρο, μια χαρά.

    Στην τελική, δέχομαι την πρόσκληση της Νεφέλως για φιλέτο βρε αδερφέ. Νεφέλωωωωωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ξεκινα γυμναστικη χοντρελα.

    και μη τρως μαλακιες.

    η μανα μου πεθανε απο το παχος.θες να παθεις το ιδιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή