Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

ΜΠΛΟΓΚΟΠΑΙΧΝΙΔΟ 1

Η φίλη Alma Libre θέλει να μάθει τις απαντήσεις μου και θα της κανω το χατήρι

πάμε λοιπόν ...


1) Η απόλυτη ευτυχία για εσάς είναι ;
ΧΧΧ (Χειμώνας Χριστούγεννα Χιόνι.. που αμέσως το μυαλο σας πήγε στο πονηρό τς τς τς) Τζάκι Καναπές Ζεστή Σοκολάτα Αγκαλιά με τον Καλό μου και στο χαλί να παίζουν τα δύδιμα
 
2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί ;
 4 ξυπνητήρια και η ανάγκη να πληρώνομαι κάθε 15

3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια ;
Χθές.

4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι ;
Αισιοδοξία και επιμονή

5) Το βασικό ελάττωμά σας ;
Αναβλητικότητα ..... αλλά αν ξεκινήσω δε σταματάω ευκολα (εκτός απ τις διαιτες)

6) Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια ;
Τα μαθηματικά...

7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο ;
Εύκολο... με τηννννν... πες την μωρεεεε... στην ακρη των δαχτυλων μου το χω.... αυτηηηηννν τηηνννννν τετοια

8) Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα ;
Το Νταιζουλίνι απ τα Μυστικά της Εδέμ... Σοβαρά τώρα τετοιοι χαρακτήρες πάνε ψηλάααααααααααα.

9) Το αγαπημένο σας ταξίδι ;
Κωνσταντινούπολη προ διετίας... μαγική πολη

10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς ;
Steven King !! Paolo Coelio

11) Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα ;
Τον δυναμισμό...

12)... και σε μια γυναίκα ;
την έλειψη διαθεσης κουτσομπολιου.

13) Ο αγαπημένος σας συνθέτης ;
Γιάννης Μιχάλης Ζάρας

14 )Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους ;
σφύριξε χαρούμενα μπορείς... λαλα λαλαλαλαλα

15) Το βιβλίο που σας σημάδεψε ;
Ο μικρός πρίγκηπας
 
16) Η ταινία που σας σημάδεψε…
Δεν μπορώ να διαλέξω

17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος ;
Ο 3χρονος ανηψιός μου γιατί ειναι ο μόνος που ζωγραφίζει χειροτερα απο μένα

18) Το αγαπημένο σας χρώμα ;
Γαλάζιο

19) Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας ;
Μέχρι να έρθει αν έρθει όποτε έρθει το μπεμπε.... το στοιφάδο των χριστουγέννων 2006

20) Το αγαπημένο σας ποτό;
Νερόοοοοοοοοοοοοοοοο

21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο ;
που δεν ασχοληθηκα με το σωμα μου πριν πολλα πολλα χρονια

22 ) Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα ;
τα ποντικιααααααααααα

23) Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία ;
Μουσικήηηηη... η mp3θηκη μου μετράει πάνω από 25.000 τραγούδια

24) Ο μεγαλύτερος φόβος σας ;
Μη πάθουν κάτι οι αγαπημένοι μου.... και ο πνιγμός

25) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα ;
μόνο αν ειναι να γλυτώσω ανησυχια τους αγαπημένους μου... πχ εχω 39 πυρετο και λεω οτι εχω 37,5

26 )Ποιο είναι το μότο σας ;
"Τι κάνουμε στα δύσκολα????... Κολυμπάμε.. κολυμπάμε" (λατρεμένη Ντόρυ απ τον ΝΕΜΟ)

27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε ;
 Στον υπνο μου

28) Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει ;
Θα γίνεις πολύ καλός άγγελος

29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό  ;
Crystal clear!!!!

30) Διαλέξτε 5 άτομα που θέλετε να κάνουν το ίδιο.
Εσύ
Εσύ
Εσύ
Εσύ κι...
Εσύ


Κέρδισα τιποταααα???????!!!!!

3 σχόλια:

  1. αμέεεεε αμέ .. κέρδισες μιά μεγάλη ανθοδέσμη μέ οτι λουλουδάκια αγαπάς ...(γλυκάκια δεν σού δίνω, πρός τό παρόν .. αργότερα αυτά..)
    τά δύδιμα ποιά είναι?? (είπαμε .. περίεργη .. χαχαχχα)
    φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κέρδισες! Εμένα... πλάκα κάνω!χιχι
    Καλώς σε βρήκα.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απο τότε που διαβάζω το μπλογκ σου νιώθω απίστευτη γαλήνη και ανακούφιση!! Βλέπω ότι τελικά δεν είμαι μόνη μου σε αυτήν την προσπάθεια! Είμαι 20 και κάνω για πολλοστή φορά διατροφή...έχω χάσει τα πρώτα 11 αλλά έχω πολύ δρόμο μπροστά μου.. Μου δίνεις πολύ κουράγιο και πέρνω δύναμη από τις σκέψεις και τα κατορθώματα σου!! :) Βλέπω τον εαυτό μου μέσα σε κάθε σου δημοσίευση! Συνέχισε έτσι γιατί μας έχεις πάρει στο λαιμό σου!!! Πλακίζω...! :Ρ Πραγματικά μπράβο σου κι εγώ από τη μεριά μου ...σ΄ευχαριστώ :)

    Μία απο τις καινουρίες φανατικές σου αναγνώστριες

    Αστερόσκονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή