Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

Κρύοοοοο…. Έτσι ξαφνικά

 (αλα Ρέμος)
Έτσι ξαφνικά… ο παγετός ζυγώνει
Ετσι ξαφνικά… η χοντρή κρυώνει
Έτσι ξαφνικά… ο άνεμος σφυρίζει
Έτσι ξαφνικά… ο χιονιάς αρχίζει

Ανεμος βοριάς μας ήρθε, κι η βροχή το δρόμο πήρε
Κι έφτιαξε λιμνούλες με νερό…
Τ’ αυτοκίνητο που σβήνει, και στο δρόμο με αφήνει
Να κρυώνω και ν ανησυχώ…

Στη δουλειά μου θα αργήσω, να παρκάρω δε θα βρίσκω
Ποιος ακούει ξανά τ΄ αφεντικό
Επιτέλους είμαι απ ‘εξω, «έμπα μέσα μη στις βρέξω»
Τι καιρός ! Δεν είναι δυνατόοοοον

Έτσι ξαφνικάαααα… έτσι ξαφνικά.. όπως μπήκε στη ζωή μου θα φοβάμαι μη παγώσω ξαφνικάααα…
Έτσι ξαφνικάααα.. έτσι ξαφνικά… το πετρέλαιο τελειώνει.. και τα ξύλα είναι λίγα και υγραααα!!

Έτσι ξαφνικά… το έστρωσε το χιόνι
Έτσι ξαφνικά… τουρτούρισε τ ΄αιδόνι
Έτσι ξαφνικά… τον δάγκωσε ο Νίκος
Έτσι ξαφνικά… πολικό το ψύχος

Βάζω φόρμες βάζω κάλτσες, έβρασα και τις ντομάτες
Κι έκανα μια σούπα τραχανά
Το αγόρι μου θα έρθει, θα μου φτιάξει και το κέφι
«πόσο μου κρυώνεις?» θα ρωτά

Μέρες είναι θα περάσουν, και θα ερθουν να μας ψάξουν
θα μαστε στο τζάκι μου μπροστά
Οι πλην 2 δεν μας σκιάζουν, οι χιονανθρωποι γιορταζουν
όλα γυρω είναι μαγικάααα

Έτσι ξαφνικάαααα… έτσι ξαφνικά.. όπως μπήκε στη ζωή μου θα φοβάμαι μη παγώσω ξαφνικάαα…
έτσι ξαφνικάααα.. έτσι ξαφνικά… το πετρέλαιο τελειώνει.. και τα ξύλα είναι λίγα και υγραααα!!

4 σχόλια:

  1. xaxaxaxaxaxaxaxaxa!
    τι ωραιο...
    και στην αθηνα ΚΡΥΩΝΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα, καλό!
    Έχεις και τζάκι, τυχερή Κατερινιώ; :Ρ

    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχαχαχαααα ,, πεθανα λέμε .. καί μ,αρέσει καί ο ρέμος ..
    καί μές στά γέλια .. προσπαθώ νά καταλάβω τό παρακάτω ..." Βάζω φόρμες βάζω κάλτσες, έβρασα και τις ντομάτες "
    αλλά μάταια .. τόν συνειρμό μέ τίς βραστές ντομάτες.. δέν τόν έχω ... οχι . δέν τόν έχω ..φιλενάδα .. δέν ρίχνεις οσονούπω .. μιά επεξήγηση ..
    καί πού μού εδρέυεις εσύ καί τό έστρωσε κιολας ε ε ε ε ????? Εδώ σέ εμάς.. άρχισε τό Κρύο...επιτέλους ...μπάς καί σκοτώσει καί κανένα "ανθροπόμορφο" μικρόβιο ..!!
    Πολύ ωραίο τό καινούργιο"κοστουμάκι" τού blog σου , πολύ μ,αρέσει .. μέ γειέεεες μέ γειές !!
    Τήν Καλημέρα μου καί
    Φιλάκι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελευθεροψυχούλα μου...
    Δεν σας έχω πει ότι από το σχολείο και μετά.. φέτος αγόρασα χοντρές κάλτσες πο πήρα τα αθλητικά παπούτσια για το περπάτημα... τα χέρια και τα πόδια μου ειναι πάαααανταααααααα ζεστά...
    Επίσης μέσα στο σπίτι είμαι πάντα με κολάν και T-shirt...
    οπότε... το να βάλω εγώ φόρμες και κάλτσες ειναι δείγμα του πόοοοοοοσο πολύ κρύο κάνει!!!
    Η σούπα τραχανάς ήταν ντοματόσουπα!!
    Το "τραγουδάκι" βγήκε σε 10 λετπά όταν μια συνάδελφος είπε..." πώς άλλαξε ο καιρός.. έτσι ξαφνικά!!!" και δεν βασίζεται εντελώς σε πραγματικά γεγονότα!
    Το χιόνι και το στρώσιμο.. αναφέρεται στο "κουστουμάκι" του blog

    Καλό Σαββατοκύριακο... φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή