Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Μήνας 2ος

94,8… -4,9kg… και 100 γρ το νερό που ήπια μόλις ξύπνησα… -5 και 1,5kg που υπολογίζω ότι έχασα λόγω αρρώστιας και θα ξαναπάρω… -3,5kg

Σχεδόν 10 κιλά κάτω απ την αρχή!!!. Αχχχ Παναγίτσα μου δως μου κουράγιο να φτάσω στο τέρμα…
Έχει αρχίσει ο κόσμος να  προσέχει τη διαφορά και να μου κάνει κοπλιμέντα… ξεφούσκωσε το πρόσωπό μου και φάνηκε η ομορφάδα μου!!!
Ευτυχώς έχω πολύ καλής ποιότητας δέρμα που κρατάει ελαστικότητα ακόμα και έτσι δεν χαλαρώνει άσχημα

…Ομορφαίνω… και μ αρεσω!!!

Καλά μη νομίζεται ότι έπαθα μετάλλαξη.. Η πρώτη σκέψη μου ήταν να το γιορτάσω με μια περιποιημένη μακαρονάδα με κιμά και μπόλικη παρμεζάνα! Χμμμ… όποτε αναπολώ φαγητό η μακαρονάδα μου έρχεται πρώτη στο μυαλό! Πρώτη η μακαρονάδα και μετά οι φυσικές τηγανιτές πατάτες.
Όμως θα κρατηθώ… ψητό με πολίτικη σαλάτα το μεσημέρι … κι ένα σοκολατάκι μετά!

2 σχόλια:

  1. Μπράβο, να είσαι περήφανη για τον εαυτό σου!

    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ!! Είμαι.. και τώρα ειναι το πιο επικινδυνο σημείο, που τα πρωτα αποτελεσματα ειναι ορατά και νομίζεις ότι σε παίρνει να επιβραβευσεις τον εαυτό σου με κάτι απαγορευμένο. Πολλές φορές σ αυτό το σημείο ειναι που χάνω το παιχνίδι... θέλει προσοχή

    ΑπάντησηΔιαγραφή