Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Επιστροφή στο.. Γυμναστήριο

Φιλαράκια το θέμα Γυμναστήριο είναι εντελώς υποκειμενικό και πραγματικά πιστεύω πως όλοι έχουν δίκιο και καλώς υπάρχουν διαφωνίες με την προηγούμενη ανάρτηση μου..

Και να σας πω την αλήθεια… ίσως είμαι εγώ και κάποιοι άλλοι παχύσαρκοι θύματα της παροιμίας.. «Όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται»
Μπορεί πραγματικά όπως λέει ο ΝΙΚ (Νίκος υποθέτω) όλοι να κοιτούν τη δουλειά τους , και απλά κοιτώντας προς το μέρος μου να σκέφτονται πως θα πληρώσουν τη δόση του δανείου τους.. κι εγώ να φαντάζομαι δράκους και δαίμονες.
Μπορεί, όπως συμβαίνει για τόσα και τόσα άλλα , η νοοτροπία γυμναστηρίου στην επαρχία να είναι διαφορετική απ ότι στις μεγαλουπόλεις.
Μπορεί να ντρέπομαι να φανούν σε άλλους οι μειωμένες αντοχές μου και να ζηλεύω τα καλλίγραμμα κορμιά των άλλων.

Έτσι με κάνει εμένα να νιώθω το γυμναστήριο.. Άντε να μην πούμε ακριβώς έτσι.. να αφαιρέσουμε ένα 0,5% λόγω χιουμοριστικής διάθεσης της ανάρτησης προς το αντικείμενο … αλλά αυτή είναι η εμπειρία η δική μου και τα συναισθήματα τα δικά μου. Ο μοναχικός περίπατος μου πάει καλύτερα, προς το παρόν. Όταν φύγουν τα πιο πολλά απ τα κιλά μου πιθανότατα να ξαναδοκιμάσω το γυμναστήριο.

Χαίρομαι που διαφωνείτε όσοι διαφωνείτε, λαμβάνω πολύ σοβαρά υπόψη σας τα όσα λέτε…
ΝΙΚ.. εξ αιτίας σου δυό μέρες τώρα καπνίζω ότι πιο Light κυκλοφορεί σε τσιγάρο… δηλαδή αέρα κοπανιστό και θέλω να ανάψω 3 ταυτόχρονα για να κάταλάβω κάτι.. αλλά περνώντας οι μέρες νομίζω θα το συνηθίσω. Ε ενδιάμεσα κάνω και δυό τρία βαριά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου