Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Ένα Κυριακάτικο πρωί...

Δροσερό Κυριακάτικο πρωι... Έχει συννεφιά και η θάλασσα έχει σκούρο μπλε χρώμα
Εχω δίπλα μου ένα μεγάαααλο φλιτζάνι ζεστό καφέ, ωραία μουσικούλα στο ραδιο, τα τσιγάρα μου.... και ένα κρουασάν βουτύρου με μαρμελάδα πορτοκάλι. Ξέρω ξέρω αλλά... λύγισα. Θα φάω μόνο σαλάτα το μεσημέρι και θα πάω για περπάτημα
Όσο να ναι θες λίγο να ικανοποιήσεις τη γεύση σου..
Χθές κατέβασα κάποια χειμωνιάτικα.. κι ευτυχώς όλα μου κάνουν γιατί δεν είμαστε ακόμα για έξοδα νέας γκαρνταρόμπας.
Αλλά.. ταρτα τα τατααααα... τα παντελόνια απ την αρχή του καλοκαιριού ανεβαινουν.. κουμπωμένα!!!!
Χθές μαγείρεψα αγγινάρες γεμιστές με μανιτάρια κρεμμυδακι ντοματα και λίγο τυρί...αγγινάρες κατεψυγμένες. ομολογώ πως είμαι νοικοκυρά της ευκολίας ακόμα. Υποθέτω πως αν κάνω οικογένεια θα τους ταΐζω φρέσκα λαχανικά... Ελπίζω! Αλλά προς το παρόν είμαι λίγο της ευκολίας.. αφού υπάρχει ο καλός μου φίλος ο Μπαρμπα Στάθης.. να τον πληγώσω???!!!
Όλη την προηγούμενη βδομάδα πείνασα .. από τύψεις που έφαγα στην Αθήνα.. και σήμερα που χαλάρωσα λίγο με πιασαν κάτι λιγούρες!!! Θέλω μακαρόνια με κιμά και 1 κιλό τυρί τριμμένο και μετά προφιτερόλ και ίσως λίγη πίτσα σπεσιαλ για το βράδυ με κοκα κολα.
Δεν είναι καλό αυτό που κάνω το ξέρω και θα με κουράσει σύντομα.. μ έχουν πιάσει οι βιασύνες.. θέλω να ξυπνήσω αύριο το πρωί .. αδύνατη!
Δεν γίνεται αυτό και πρέπει να βρω υπομονή... Είναι και που δεν μπορώ να βγάλω απ το μυαλό μου πως αν ήμουν αδύνατη, μια βδομάδα πριν δεν θα έπινα καφέ στο θησείο αλλά θα εκμεταλλευόμουν τις τελευταίες ώρες με τον κούκλο... αλλιώς.
Τέλος πάντων.. με το αν και αν και αν.. δε γίνεται τίποτα. Πρέπει να επανέλθω στη πραγματικότητα και να στρώσω λίγο τη διατροφή μου γιατί η στερητική δίαιτα χτυπάει και στα νεύρα.
Πάω να κόψω σαλάτα και να ζεστάνω 2 αγγιναρούλες... και το απόγευμα περπάτημα!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου