Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Πρόσκληση…

Θέλω να σας πω πως αυτό το blog με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στον αγώνα να χάσω τα κιλά μου. Δεν το περίμενα πόσο.
Ας μη κρυβόμαστε, η ανωνυμία σε οπλίζει με την ελευθερία να πεις και τις πιο ενδόμυχες σκέψεις σου με ειλικρίνεια. Να βγάλεις από μέσα σου ότι σε βαραίνει… μια δημόσια εξομολόγηση χωρίς επιπτώσεις.
Διαβάζετε τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μιας Κατερίνας… δεν με ξέρετε… δεν ξέρετε που εργάζομαι.. δεν ξέρετε καν που ζώ. Κι αυτό μου δίνει τεράστια ελευθερία. ¨Έχω πει πολλά και ίσως πω ακόμα περισσότερα, γιατί και να με κακοχαρακτηρίσετε και να με σχολιάσετε και να με βρίσετε που λέει ο λόγος, δεν σας βλέπω κάθε μέρα, δεν σας συναναστρέφομαι στη γειτονιά ή στη δουλειά ή στο καφέ. Έτσι μπορώ να είμαι απόλυτα ειλικρινείς κι αυτό είναι που με βοηθάει στην προσπάθειά μου. Πρώτη φορά (εκτός από τους εκάστοτε διαιτολόγους μου) κάποιος άλλος γνωρίζει ακριβώς το βάρος μου. Πάντα έκρυβα καμιά δεκαριά.. Άλλες κρύβουν χρόνια… εγώ έκρυβα κιλά.

Φυσικά υπάρχει το επόμενο μεγάλο βήμα – άλμα μάλλον- … καλά να ανοίγεις την ψυχή και την σκέψη σου με την ασφάλεια της ανωνυμίας σε αγνώστους, πρέπει όμως η αλήθεια να γίνει κατανοητή κι απ τους δικούς μας ανθρώπους.. γονείς.. φίλους.. συζύγους… παιδιά.
Την παλεύω αυτήν την απόφαση εδώ και λίγο καιρό, να δείξω το blog στους δικούς μου… να τους κάνω κι αυτούς να καταλάβουν τι νιώθω .. τι περνάω… πως σκέφτομαι. Δεν είναι εύκολο… όμως θα το κάνω… σύντομα.

Που θέλω να καταλήξω?

Το blog αυτό είναι ανοιχτό στον καθένα σας. Αν κάποια στιγμή θέλετε για οποιοδήποτε λόγο να το ρίξετε στο φαγητό… αν έχετε κολλήσει στη διαδικασία απώλειας βάρους.. αν αντιμετωπίζεται κάτι που σας βαραίνει… οτιδήποτε σας προβληματίζει τελικά… ΓΡΑΨΤΕ ΤΟ!!! Γράψτε το και στείλτε το μου με mail και σας υπόσχομαι να το αναρτήσω και να το συζητήσουμε .. να δείτε τα  σχόλια στους δικούς σας προβληματισμούς.. να πάρετε κουράγιο από τους φίλους… και κυρίως… να ξεχαστείτε και να μην φάτε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου