Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

2 και σήμερα... The 11/9 crash test

Κοντεύει ένας μήνας… 2 και σήμερα.. κι έχω αγωνία

Ήλπιζα στο πρώτο μήνα να κατέβω σε 2ψηφιο νούμερο!! Βλέπω κάθε μέρα τη ζυγαριά και δεν τολμάω ν ανέβω.. θα το κάνω το πρωί 11/9… ωχχχ the nine eleven of my diet!!!. Θα ανεβάσω τους δίδυμους πύργους μου στη ζυγαριά και θα καταρρεύσουν στη θέα του αναγραφόμενου νούμερου?!!

Καλά είμαι ικανή να τη βγάλω 3 μέρες με καφέ νερό τσιγάρο και …αέρα κοπανιστό.
Τελευταία φορά που ζυγίστηκα χρειαζόμουν 1,2 για να σπάσω το φράγμα των 3 ψηφίων και ήταν πριν μια βδομάδα ακριβώς!!.

Κι αν δεν τα καταφέρω?!! Σε ποιόν θερμιδοκράτη θα ρίξω το φταίξιμο?.. Άραγε θα μου κάνει εκτενές ρεπορτάζ το CNN?? 11/9 .. the terror returns!!

Κι αν έχουμε επιτυχία… Θα πρέπει να το γιορτάσουμε.
Θα σας κάνω το e-τραπέζι και θα σας ταίσω φωτογραφίες από e-φαγητά και υπέροχα e-coctails και θα την κάνουμε e-ταράτσα!!!

Προσοχή όμως μετά στο e-αλκοτέστ γιατί είναι επικίνδυνο το surfing όταν έχετε e-πιεί!!!



3 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι ολόψυχα να δεις το νουμεράκι που ποθείς! Ενημέρωσέ μας!

    Φιλιά,

    Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απορώ που πουλάνε αυτή τη μακάρια φιλοσοφία του τύπου

    σημασία έχει το "ΕΙΝΑΙ" κι όχι το "ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ"

    Καταλαβαίνω και συμπάσχω με τις αγωνίες σου πολύ καλά. Αναπολώ τον καιρό που έπλεα μέσα στα ΧS ρούχα μέχρι που έφτασα σήμερα στο ΧL. Αντικατέστησα την απόλαυση του να ψωνίζω ρούχα με τις βουτιές στη χοληστερήνη και στις πλούσιες καρμπονάρες.

    Σου εύχομαι λοιπόν η 11/9 νάναι η επέτειος της πτώσης των δικών σου κιλών!

    Φιλικά,

    ΧΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σημασία έχουν όλα.. και το είναι και το φαίνεσθε.. η διαφορά μας είναι ότι εγώ ποτέ μου δεν έπλεα μέσα σε XS ρούχα, οπότε εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ποσα παραπάνω μπορεί να νιώθει κάποιος/α που έχει δει και θυμάται τον εαυτό του αδύνατο. Θεωρώ ότι είναι ακόμα πιο δύσκολο.

    Το θέμα μου είναι... γιατί είτε έτσι είτε αλλιώς θα πρέπει να νιώθουμε άσχημα? Γιατί πρέπει να μείνουμε έξω απ τις χαρές τις ζωής? Γιατί πρέπει να είμαι αδύνατη για να είμαι ευτυχισμένη? Γιατί πρέπει να ντρέπομαι για την ρημάδα τη καρμπονάρα?

    Δε σηκώνω παντιέρα υπέρ του πάχους! Αν ήταν έτσι δεν θα έκανα δίαιτα και δεν θα αγωνιούσα για το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μου ούτε θα αναζητούσα συμπαράσταση…

    Σκέψεις αραδιάζω, και ομολογώ ότι η όλη διαδικασία με έχει βοηθήσει πολύ. Και προσπαθώ να είμαι καλά.. χοντρή… παχουλή ή (Ο Θεός να βάλει το χέρι του να το δω κι αυτό) αδύνατη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή