Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Επιστροφή στην πείνα...

ΑΑΑ να σας πω... δεν κάνουμε δουλεια έτσι... κανείς σας δε μου βαλε μια φωνή??
Μη μ αφήνετε να βρίσκω δικαιολογίες για το + στη ζυγαριά... γιατί πιστέψτε με μπορώ να βρίσκω μπόλικες καθημερινά!

Χθές και σήμερα πάντως την έβγαλα με φρούτα και σαλάτες.... 
Όμως τις τελευταίες δύο μέρες με απασχολεί πιο πολύ η απαγόρευση του τσιγάρου... το κουζινάκι στη δουλειά με βόλευε... τώρα εμ θέλω να καπνίσω περισσότερο.. εμ πρέπει να κατεβώ κάτω και να βγώ έξω.. Γιατί σου γίνεται εμμονή ότι σου απαγορεύουν?.. Το τσιγάρο.. οι τηγανιτές πατάτες... 

Το κάπνισμα για μένα ήταν θέμα προσωπικής επιλογής και γνωρίζοντας τις επιπτώσεις στην υγεία δεν κάπνισα ποτέ σε χωρο που υπήρχαν παιδιά ακόμα κι αν κάπνιζαν οι γονείς τους... και πάντα ρωτούσα αν ενοχλεί όταν βρισκόμουν κοντα σε μη καπνιστές.. τώρα αν δεν μου έλεγαν αλήθεια όταν ρωτούσα.. προβλημά τους. Και επιτέλους είναι τόσο καθαρός ο αερας που αναπνέουμε που ο καπνός του τσιγάρου δημιουργεί το πρόβλημα? 

Ορίστε.. τώρα παλι θέλω να καπνίσω χαχαχα. Θα φάω κι ενα ροδάκινο ... πεινασα.

1 σχόλιο:

  1. Κατερίνα, καλημέρα και καλώς ήρθες!

    Δεν είμαι το καταλληλότερο άτομο να σε μαλώσει για τα 700 γραμμάρια που πήρες, εφόσον εγώ στις αρχές του καλοκαιριού πήρα 7,5 κιλά! :-( Όμως προσπαθώ να βάλω φρένο εδώ και κανέναν μήνα, κάνοντας διάδρομο και αποφεύγοντας το βραδινό, πράγμα που έχει αποτέλεσμα. Κάποια στιγμή θα σου πω το «βιογραφικό» μου, από πλευράς κιλών, για να φρίξεις με τα σκαμπανεβάσματά μου!

    Άντε, τα κεφάλια μέσα τώρα! Καλή δουλειά και καλή συνέχεια στη δίαιτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή