Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Πως έγινα χοντρή!

Ανήκω στην κατηγορία των χοντρών που ποτέ στη ζωή τους δεν υπήρξαν αδύνατοι. Από παιδάκι στρουμπουλό (μόνο κάτι φωτογραφίες που ήμουν 2 με δειχνουν αδύνατη… και ξανθιά!.. Ωραίες εποχές!!). Δεν ξέρω αν έχουν ευθύνη οι γονείς μου και δεν με νοιάζει να αποδώσω ευθύνες. Έχω αδερφό με κορμί «λαμπάδα»… όποτε του ζητούσα μια χάρη που δεν ήθελε να μου κάνει μου έλεγε.. «όταν μπεις στο τζιν μου θα στο κάνω».. Δε χώρεσα ποτέ στο τζιν του… κι ας έτρωγα πάντα πολύ λιγότερο από εκείνον (θεους και δαίμονες κατέβαζα κάθε απόγευμα που του ετοίμαζε η μάνα μου 4 τοστ!!!.. που τα πήγαινε δεν ξέρω)

Κατά καιρούς έκανα χιλιάδες διαιτες χωρίς μόνιμα αποτελέσματα. (θα σας πω άλλη φορά). Μετά από ένα συναισθηματικό φιάσκο έφτασα στην σημερινή κατάσταση.
Ναι ναι.. υπήρξε άνδρας που με ερωτεύτηκε κι απ τη ζήλια του μη μου τη πέσουν άλλοι … με τάιζε!!!! Χωρίσαμε.. αλλά τον στόχο του τον πέτυχε !!
Κι έτσι κανείς δεν μου την έπεσε… μ αυτόν χώρισα για άσχετους λόγους που προς το παρόν δεν σας αφορούν… κι εγώ κουβαλάω πάνω μου άλλη μία ανορεξική γυναίκα (μου περισσεύουν καμιά 35αριά κιλά)
Όταν με ρωτάνε « τι κάνετε? Πως τα πάτε?» … εμένα και την ανορεξική εννοούν.

3 σχόλια:

  1. ΧΑΧΑΧΑΧΑ...τι ειπες τωρα?!?!?!?!?! εμενα και την ανορεξικη...αχχ και εγω τα ιδια καθε χρονο και 5 κιλα πανω δυστυχως,διαιτες, απογοητευση, κλαμματα και διαιτες απο μικρη..εχω φτασει 23 χρονων και κοντευω να γινω σα δυο 50 κιλες..ουφφφ και βαριεμαι να μπω στη διαδικασια της διαιτας παλι αφου δε χανω και ευκολα....σκεφτομαι εγχειρηση αλλα παιζεις με την υγεια σου??ειναι σωστο να πειραξεις ενα οργανο (στομαχι) που δεν εχει καποιο προβλημα??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο μονος λογος που θα επρεπε να μας απασχολουν τα κιλα ειναι για θεμα υγειας και τιποτα αλλο και για κανεναν δηλαδη να με θελει καποιος γιατι ειμαι αδυνατη? τι ωραια και αντε και χανεις κιλα αμα παθεις καποιο ατυχημα θα σε χωρισει δηλαδη οι σχεσεις ειναι μονο για αρτημελης και ομορφους ε οχι αυτες δεν ειναι σχεσεις και αυτοι δεν ειναι ανθρωποι ......... καλυτερα μονη.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το καλύτερα μόνη το εννοείς πραγματικά; Είμαι μόλις 18 αλλά επειδή έχω φάει τη μοναξιά με το κουτάλι το να είσαι μόνη και να ξέρεις ότι γι' αυτό φταίνε τα κιλά σου σε κάνει να θες ν' αυτοκτονήσεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή