Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Σας ενοχλεί το τίτλος του blog??

Με αφορμή το mail μιας αναγνώστριας και επειδή πιθανών κι άλλοι να βρίσκουν τον τιτλο του blog  λιγο "ακομψο" θελω να σας πω τα εξής:

Όταν αποφασισα να ξεκινήσω το blog το έκανα κυρίως για να βοηθήσω τον εαυτό μου στη νέα προσπάθεια να χάσω κιλά. Και για πρώτη φορά στα 35 μου ξεκίνησα με την παραδοχή ... με 1,62 ύψος και 105 κιλά... είμαι χοντρή.
Σκέφτηκα να σταματίσω να προσπαθω να κρυφτώ πισω απ το δαχτυλό μου χαρακτηρίζοντας με .. παχουλή.. γεματούλα. ..
Χαστούκι στο πρόσωπο.. "Κατερίνα είσαι χοντρή!!"
Λίγες μέρες πριν ξεκινήσω είχα ένα περιστατικό με κάποιον που το μόνο που μπόρεσε να βρεί για να με προσβάλει ήταν τα κιλά μου.

Και είπα ΟΧΙ!! Είμαι χοντρή αλλά ειμαι και τόσα άλλα ακόμα.. και τα κιλά μου είναι ένα απο τα πολλά χαρακτηριστικά μου. 
Και μετά σκέφτηκα ότι είναι ένας χαρακτηρισμός που άλλοι τον κατάντησαν βρισιά και προσβολή. Κοντός ψηλός αδύνατος γκρινιάρης άσχημος όμορφος... χοντρός!
Κι όσο θα αναζητώ στίρηξη στον αγώνα μου θα προσπαθώ να κάνω κάποιους στενόμυαλους να βουτήξουν δεύτερη φορά τη γλώσσα στο μυαλό τους την επόμενη φορά που θα δουν εναν άνθρωπο με παραπανίσια κιλά και η πρώτη τους σκέψη είναι να χλευάσουν.

Η Αννα μου έγραψε τη φράση κλειδί... είναι άσχημο ή μας έμαθαν να το θεωρούμε άσχημο?
Μας έμαθαν... κι εγω θα προσπαθήσω να μάθω σε κάποιους ότι το χοντρή δεν έιναι βρισιά ούτε προσβολή!!
Και θα επιμείνω στο ότι μιλάω μόνο εκ μέρους του εαυτού μου και είμαι δεκτική στην κρητική και την διαφωνία σας. 

Αυτή είναι η διαφορά σ αυτήν την προσπάθεια αδυνατίσματος φίλες/οι μου.. εγω για πρώτη φορά χαρακτήρισα τον εαυτο μου Χοντρή!... χωρίς ντροπή!!

Kι όσο περνάει ο καιρός... αν πετυχει το τολμημα... ο τιτλος θα αλλάζει... σε Ημερολόγιο της Χοντρούλας... Ημερολόγιο της Γεματούλας... Ημερολόγιο της Πρώην Χοντρής




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου