Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

"Δεν είμαι χοντρή!!.. Είμαι γεννημένη σε λάθος εποχή!!!"

ειναι αραγε τοσο ατιαισθητικο ή ετσι μας εμαθαν να το βλεπουμε; αναρωτιεμαι..

Άννα το σχόλιό σου με προβλημάτισε... είναι ή έτσι μας έμαθαν να το βλέπουμε???
Κατ αρχήν δήλωσα πως αν αυτή που το φοράει της αρεσει και νιώθει άνετα... πάω πάσο και μπράβο της.
Εξ αρχής επίσης δήλωσα πως μιλάω μόνο για τον εαυτό μου και όχι εκ μέρους των απανταχού χονδρών.
Ο προβληματισμός μου τελικά αφορά εμένα... δε μ αρεσει ή με έμαθαν να μη μ αρεσει?

Κι αν είχα γεννηθεί την εποχή που ζωγραφίστηκε ο πίνακας που έχει στο blog του ο φίλος μας ο παχουλός? ( http://paxoulos.blogspot.com/2010/08/big-sue.html )
Θα ήμουν top model?? Αλλά ακόμα και τότε .. δεν ταλαιπωρούσαν το σώμα τους μ αυτούς τους βασανιστικούς κορσέδες γιατι τη μέση τη θέλαν δαχτυλίδι??
Μήπως τελικά είμαστε οι super θεές μιας άλλης εποχής???
"Δεν είμαι χοντρή!!.. Είμαι γεννημένη σε λάθος εποχή!!!"

I'll sleep on it και θα επανέλθω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου