Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

Η Δίαιτα!!

Λοιπόν.. από το Σάββατο έχω ξεκινήσει για πολλοστή φορά δίαιτα.. τίποτα οργανωμένο γιατί δεν αντέχω με το χαρτάκι κολλημένο στο ψυγείο και τη ζυγαριά στον πάγκο να βάλω συγκεκριμένο πρόγραμμα και στο φαγητό.. απλα έκοψα πολλά .. μείωσα πολλά… και προσπαθώ να τρώω μικρά γεύματα και όχι μία φορά τη μέρα.

Και κάθε τόσο σιγοτραγουδάω… «Αν.. αν ήτανε οι μπάμιες κρουασάν!!»
Κι αφού όλοι λένε ότι χρειάζεται ψυχολογική υποστοίρηξη… θα αναλάβετε εσείς αυτό το ρόλο!!
Εγώ θα σας γράφω με κάθε ειλικρινά τι τρώω κάθε μέρα .. και τι θα ήθελα να φάω πριν κάνω το ατόπημα… κι εσείς θα βρείτε τρόπο να με ενθαρρύνετε και να με αποτρέπετε!! Deal?


11-08-2010
Η ώρα είναι 12,00.. έχω πιεί έναν φραπέ και έναν φρέντο εσπρεσσο σκέτους. Ευτυχώς πάντα ο καφές μου άρεσε σκέτος!!
Έχω φάει 2 κριτσινια ολικής με σποράκια κολλημένα πάνω… Δε λιγουρεύομαι τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου